سامانه پلاکخوان چگونه به ما کمک می کند؟

ثبت هوشمند و اتومات پلاک وسایل نقلیه

کنترل رفت و آمد های وسایل نقلیه یکی از موضوعات مورد نیاز سازمان ها و ادارات مختلف می باشد.
سامانه هوشمند فراپلاک یکی از بروزترین نرم افزارهای پلاک‌خوان ایرانی است که در شرایط نوری و زوایای مختلف و برای انواع مختلف پلاک ایرانی با دقت بالایی عمل می کند.
این سامانه که با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی های هوش مصنوعی توسعه یافته؛ بواسطه هسته هوش مصنوعی طراحی شده بسیار قدرتمندش؛ برای شرایط نوری و فواصل مختلف به بهترین شکل ممکن عمل می کند.

قابلیت پیامک تردد به اپراتوری مشخص شده
قابلیت عملکرد بر روی دوربین های مختلف
قابلیت اتصال به راه بند کنترل

ثبت هوشمند و در هرساعت از شبانه روز پلاک خودروهای عبوری
قابلیت گزارش گیری از پلاک های ترددی به ازای زمان و فرد
ارائه گزارش بروز از پلاک های موجود در محل

شناسایی تمامی پلاک های موجود در تصویر
امکان یابش پلاک در زوایا و شرایط نوری مختلف به کمک هوش مصنوعی
رابط کاربری مناسب ؛ راحت و جذاب

قابلیت یکپارچه سازی با بسیاری از سیستم های نظارت
عملکرد نزدیک به چشم انسان برای پلاک های فاصله نزدیک و میانی
دقت بالای ۹۸ درصد در شناسایی پلاک در فواصل نزدیک (کمتر از۱۰ متر)

کنترل ترافیک

با توجه به این که پرداخت عوارض جاده ای بصورت آنلاین میسر شده می توان در عوارضی ها به جای استفاده از نیروی انسانی جهت ثبت پلاک از دوربین های پلاک خوان استفاده کرد تا فرایند ثبت پلاک در ثانیه انجام شود و نیاز به توقف خودرو نباشد

مدیریت پارکینگ

یکی از کاربردهای مهم سرویس پلاک خوان در پارکینگ های عمومی است. ثبت اتومات پلاک و مدیریت پرداخت هزینه ؛ کنترل ورود و خروج و امکان آرشیو و جستجو در بانک اطلاعات ذخیره شده از مزایای پلاک خوان هوشمند در پارکینگ ها است.

کنترل تردد خودرو

با اتصال پلاک خوان به یک راهبند یا گیت، می توان کنترل تردد را به صورت خودکار انجام داد. بعد از دریافت اطلاعات از دوربین پلاک خوان، اطلاعات در پایگاه داده مورد جستجو قرار می گیرد و در صورت تطبیق، راهبند باز می شود و در غیر این صورت از ورود خودرو ممانعت می کند.

مدیریت تخلفات راهنمایی رانندگی

تشخیص خودروهای مسروقه از روی لیست سیاه پلاک ها، کنترل عبور از چراغ قرمز، سرعت بالا، کنترل خط ویژه اتوبوس ها و بررسی پلاک های زوج و فرد برخی از مزایای سیستم تشخیص پلاک است که می تواند به نیروی انتظامی و راهنمایی رانندگی و سایر ارگان های امنیتی یاری رساند.

سنجش میزان تردد

اندازه گیری تعداد خودروهای عبوری و تشخیص مسیر های پر تردد و ترافیکی در مسیرهای داخل و خارج شهر و همینطور امکان شمارش خودرو های عبوری در بازه های مشخص